Alla inlägg under september 2008

Av Louise - 29 september 2008 12:46

Hejsan älsklingar. Jag sitter i skolan och muppar mig. Bredvid mig sitter äckelmobboffret. Ush. Men iallalfall. Jag kom till skolan lagom till lunch. Tog en cigg med Clarabarasara innan jag va tvungen att ta bussen, som blev vanliga 28an så jag fick mig en rundtur genom landet. Och sen så tror jag att jag såg min äldsta brors barndomskompis och även min gamla barnvakt på tåget. Men de var grymt länge sen jag såg han så jag är inte säker. Men han hade en snygg polare iallafall. Sen när jag kommer till skolan så börjar alla tigga cigg. Inte nice. Jag har bara lust att gå och gömma mig i ett hörn eller nått. Mycket har hänt på sistonde så jag har inte orkat ta mig tid att blogga. Mycket plugg och så, även en del tjaffs. Men allt är chill nu. Dagen är fullbokad. Som de brukar vara ^^ . Jag ska förbi täby en stund och kolla på en vinterjacka. Helt själv dock... Sen ska jag hem och äta. Sen ska jag sola med Clarabarasara ikväll. Fasen så nice 8).  Men nu ska jag nog sluta skriva, mina fingrar är inte vana. PUSS <3

Av Louise - 14 september 2008 16:54

Hejsan sötisar! Jag har varit grymt dålig att blogga jag vet. Jag ber om ursäkt, men nu har jag bestämmt mig! Jag börjar om på nytt, glömmer all skit bakom mig. Jag orkar nämligen inte gå och grubbla över det. Så, ta chansen nu sötis! :) <3

Av Louise - 9 september 2008 23:38

Ni vet att det inte alltid är lätt att ta sig igenom vissa saker. Speciellt inte när man redan är så orolig. Så grymt jävla orolig för att bli sårad! Förstå!

Av Louise - 8 september 2008 22:38

Tjenare bebisar. Jag ska precis slagga, men jag tänkte slänga iväg en text och säga att jag vigde Clara och Frida idag, och sen träffa jag jenny på en cigg. fifan vad jag va trött fick tvinga mig själv från datastolen verkligen. Men iallfall, med bilden säger jag godnatt. <3

Av Louise - 8 september 2008 18:18

Hej baby's! Jag har precis ätit och väntar på sega Clara som ska komma förbi. Hon började cykla för en timma sen. haha men nu ska jag försöka fixa lite pengar. Pusshej<3

Av Louise - 7 september 2008 20:26

Heejsan sötisar! Snacka om att jag är stolt, men illamående! hahha, jag smällde i mig en bic mac, PLUS MENY. Helt själv. hahaha, sicken tjockis! hahaha. najs kväll hos jesper med Rebecca igår btw. Förutom att det hände en massa saker som jag inte ska skriva här, och att alla tre killar, blev lika packade så det räcker året ut. Att ta hand om dom där tre va typ som att ta hand om ett helt dagis vafan. haha. menmen ska dra,  jag älskar er! <3

Av Louise - 6 september 2008 20:13

jag önskar han kunde se mig nu

Av Louise - 6 september 2008 16:18

Hur kan någon man kallat sin bästavän i flera år, sedan dagis helt plötsligt bara vara en bekant? Jag kom och tänka på det nu, visst man ändras med tiden, men jag kommer ihåg att jag och hon lovade varandra att vi alltid skulle vara bästavänner. Okej, hon är inte riktigt den sorten jag umgås med nu för tiden, men om jag och hon hade förblivit bästavänner, hade jag varit anorlunda då? Hade jag sluppit all skit? Eller hade jag fått annan skit? Men, alltså. Aah....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards