Alla inlägg under december 2008

Av Louise - 1 december 2008 21:05

Hejsan sötisar. Sitter i sängen och är helt slut eftersom dagen har varit så fantastiskt händelserik! På morgonen så fikade jag med far och storebror och sen tog jag tåget till skolan. Sen kom storesyster och va med mig hela dagen i skolan. Jättemysigt! Gjorde 7 förtest i matten också (a) ! Sen så åkte jag tillbaka till åkersberga och tog bussen till norrtälje där jag mötte nathalie, ååh min lilla nathalie! Vad jag saknat dig, min lilla sötis! Vi tog en fika med hennes pojkvän och sen var det dags att åka tillbaka till åkersberga. Och då tog jag ju självklart den besvärligaste bussen man kan tänka sig! 620:an som går förbi hela sverige! haha, men på bussen hittade jag en gammal vän vid namn Niklas, aka stocken. Höhö* Så vi satt och småprata. Eller, de lät snarare ; jaaa, vi har ju mycket att prata om eftersom vi träffas så sällan! haha, och de är sant, vi hade ingenting att prata om och vi träffas typ ALDRIG! Så därför är det alltid lika roligt att stöta på honom :) Sen så när han gick av så var det ju bara typ 1 timma kvar på bussresan-.- Och inte nog med det så blev jag ju kissnödig efter typ tio minuter! haha, så jag var nära på att kissa på mig i hallen! hahaha xP Sen har jag bara ätit middag och vilat, vilket jag ska fortsätta med nu, pusspuss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards