Alla inlägg den 8 november 2008

Av Louise - 8 november 2008 16:53

Asså shit! Jag hade glömt bort hur tråååkigt det var att städa själv! Jag brukar alltid ha farmor eller en kompis som hjälper mig att städa. Jag har liksom bara kommit halvvägs med städningen och håret. Haha, men nu ska jag börja städa igen så jag kan få lung och ro någon gång! <3

Av Louise - 8 november 2008 15:56

Hejsan trollungar. Jag har precis duschat och väntar på att håret ska bli lite torrare så jag kan börja fixa de. Sen blir de väl till att välja najsa kläder och sminka sig. Ska man ha jeans,tunika och en vanlig tjocktröja kanske? Jag har värsta lusten att bara vara mysig idag. Typ städa lite och sen sätta på lite te och tända ljus och bara loda runt hemma. Men nu har jag ju endå kanske redan planer för ikväll. Ligger och väntar på att min kompis ska bestämma sig! Gaash! Men nu får jag nog ta och börja annars lär ju städningen vara klar när jag ska sova xD <3

Av Louise - 8 november 2008 13:15

Tjafan! Jag har soooovit så jävla najs! Fast jag är fortfarande trött, men inte så konstigt jag sov tre timmar natten innan. Haha, jag är täppt i näsan också. Fett nörd, haha. Ramlade ur sängen i morse också för övrigt, har gjort det ett par dagar nu fan. Och jag är så söt så jag står för det istället för att skämmas, haha! Måste ta och röra mig in i duschen innan jag drar och kollar på Rebeccas match, så de är nog läge för mig att röra mig uppåt!

Av Louise - 8 november 2008 01:38

Okej, killen gick rätt mycket på skämtet jag skrev om innan! Haha, menmen nu är klockan sovdags!

Av Louise - 8 november 2008 01:24

Godkväll sötisar! Jag kom precis hem, är förfärligt jävla trött. Sov 3½ timma inatt ungefär. Det är bara så äkta mig efter loven att inte kunna sova på nätterna. Men iallafall, jag har haft en tuff och tung dag. Jag hade möte i skolan hela förmiddagen för det är lite knas där. Sen så efter skolan drog jag och mötte Zandra och vi snacka lite och så. Sen så drog jag hem och så skulle jag nästan direkt iväg och hämta min lillasyster för att handla mat med pappsen. Sen träffade jag min älskade underbara Lina! Vi måste ses oftare min ängel, jag har verkligen saknat dig! Och sen drog jag hem och lagade mat och åt. Sen tröttnade jag på att sitta inne och gick en sväng och hamnade till slut hemma hos Nerman's. Jag och Henke diskade och snackade och sen gjorde vi iordning något varmt att dricka och satte oss ute på balkongen och satt där i säkert en timma! haha, snacka om kallt det blev sen. Efter det så hade klockan blivit mycket och jag tvingade till mig sällskap hem av honom så nu sitter jag här hemma och nördar mig på msn och äter sipps och dricker cola. MUUUMS! Så, vad är morgondagens planer? Jo Rebecca har match halv två och så skulle Henke stå i caffan på eftermiddagen så de blir väl en sväng förbi hakstahallen. Kom och hälsa på vet ja! Men nu ska jag sätta på mig mina ( faktiskt ) rätt så söta pyamas byxor och burra ner mig i mitt varma goa säng! Men innan dess, ska jag driva med en killa lite om att jag är lesbisk. Haha! Sweetdreams <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards