Direktlänk till inlägg 9 november 2008

farsdag middag

Av Louise - 9 november 2008 19:41

Hejsan babe's. Gästerna gick precis härifrån så jag passar på att skriva lite. Eller rätt mycket rättare sagt. För jag har jätte mycket roligt att berätta! Jo, gästerna va min storasyster sofie, farmor och plastfarfar Anders, sen var min brorsa hemma för en gångs skull och sen min lillasyster och henner kompis, och självklart pappa! Och jag vet att våran familj är elit på att spilla på nya dukar, och jag fick en ny duk av min kontaktperson i fredags som jag har satt på bordet för lite omväxling, och så säger jag inna vi börjar äta att den som spiller på den nya duken får kemtvätta den. Vem tror ni lyckas spilla sås på den? Jo min älskade klantiga storasyster. Haha, och sen när vi skulle äta efterätt, ( choklastryffelkaka ) så lyckas min storasyster spilla mer på duken! haha, och sen satt vi och snacka om vad pappa gjorde för pinsamheter när han va liten, tro mig han var fasiken värre än vad jag är! Haha, sen så började vi snacka om farmors hund. För förra julen så hade min faster köpt en pipleksak till honom. Och dagen innan julafton så hade han letat fram just det paketet och öppnat de på något konstigt sätt. Sen när farmor och faster kom hem så ser dom pappret och julklappssnöret i hallen men ingen hund. Haha, då hade han gått och gömt sig under farmors säng! Haha, min lilla baby! Men nu ska jag socilisera mig lite på msn och gå och kolla min lur som inte ligger på laddning längre, fan! hahaha xD Vi stryker de där. Men men, vad har ni gjort i dag :) ? <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 1 december 2008 21:05

Hejsan sötisar. Sitter i sängen och är helt slut eftersom dagen har varit så fantastiskt händelserik! På morgonen så fikade jag med far och storebror och sen tog jag tåget till skolan. Sen kom storesyster och va med mig hela dagen i skolan. Jättemysi...

Av Louise - 30 november 2008 22:37

Hejsan älsklingar. Jag sitter och funderar på varför vissa killar är så jävla efter mig hela tiden, visst dom är väl intresserade och så, men fan kan dom inte visa de på ett lagom sätt istället för att hålla på att tracka och vara värsta stalkers (?)...

Av Louise - 30 november 2008 14:39

Hejsan mina söta nissar! Jag sitter som vanligt i sängen, (höhö) ska försöka börja städa någon gång. Eftersom det är advent så måste se ju se lite läckert ut! Höhö* Jag har dock inte hittat någon rolig som vill jul mysa med mig ännu. Höhö, men jag sk...

Av Louise - 30 november 2008 01:04

seså mina sötisar. Nu sitter jag i sängen och äter lassange, MYMS! Jessica var som sagt segast i hela världen. Jag tog fem i halv tolv tåget till RN och mötte henne där. Nu ska jag mumsa i mig min lassange och hemta mera cola och däcka till vänner :]...

Av Louise - 29 november 2008 21:50

Hejsan sötisar. Det är nu lördagskväll och jag ligger i sängen med chipsskålen bredvid mig och ska försöka tvinga Jessica att rappa på ett kol så vi kan träffas någon gång...Hon är fanimig den segaste människan i världen! Höhö* Och så ska jag nog upp...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards