Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Louise - 6 augusti 2008 18:57

Hääärliga känsla, fasen så alla hade rätt också. Jag är verkligen lycklig utan honom! Varför lyssnade jag inte på er tidigare för ?! Nog om honom, orkar inte han! (: Men iallfall, jag ska möblera om rummer ikväll! Lägger ut bilder på innan och efter sen när jag är klar! Men nu ska ja nog damsuga köket, det behövs verkligen! PUSSÄLSK<3

Av Louise - 6 augusti 2008 18:06

Hejsan hopsan snyggingar! Maha jag har tvättat och städat hela långa dan! Från klockan 12 till 18, ojoj. Det är jobbigt. Fast jag tog det iof lungt en timme, men säg inget till pappa (a). Men iallafall, jag kanske ska iväg på en promenad med Clara sen, eller snart. Sen kanske jag ska träffa Jenny om hon hinner komma hit. Men nu ska ja gå och fortsätta hänga tvätt.
ps. Rebecca, jag är visst cool! ds.

Av Louise - 6 augusti 2008 13:25

Hejsan alla cuteface's! Nu ska jag egentligen städa men jag tror att jag och farmor har tagit en paus med det. För hon har typ snackat i telefonen i en halvtimma eller nått. Och sen har jag konstaterat för mig själv att jag är sämst på att städa. Iallafall min stategi, haha lägga sig i sängen och låta farmor göra hela jobbet? schyst! Jag börjar fan bli hungrerig, typ fett gott med donken, eller pizza! MUMS!!

Av Louise - 6 augusti 2008 01:37

Hejsan alla äääälskade ! Nu har jag kommit hem äntligen. Jag har varit först med Rebecca och sen med Frida och Clara en stund. Så sen när ja skulle ta bussen hem så får jag jätte brottom och missar den! Så jag får ta bussen som går efter som går runt hela skiten och gå jätte mycket längre -.- Varför händer sånt där just mig ?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards