Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Louise - 8 augusti 2008 16:24

Ibland så känns det som om allt är mitt fel, och ibland som om jag är grundlurad av dig och ibland som om det är du som inte vågar och ibland som om det är ditt fel alltihoppa. Jag försöker intala mig det sista, men det går inte så bra. Jag trodde ja ville att du skulle stanna hos mig för alltid, men inte längre. Jag känner inte längre den person som bor inuti dig. Jag känner inte heller dina känslor och jag kommer aldrig att göra det heller. Och när jag säger att jag saknar dig, så saknar jag den personen du var. Den du är kan dra åt helvete. Du tror att du har stolthet i kroppen, men så som du behandlar folk så kan man fan inte ha det. Och när jag säger att du svek mig, så ska du veta att varje ord jag sa var äkta. Varje kyss jag gav dig gav jag av kärlek. Men när du sa att du vill vara min bästavän förevigt, så visste jag att något var fel. För den Marcus jag kände vågade någonsinn aldrig ha framtids planer. Jag trodde jag ville älska dig förevigt, jag trodde jag ville ha dig här, vid min sida förevigt.

Av Louise - 8 augusti 2008 13:03

hejsan alla rara. Jag har precis kommit upp ur sängen och jenny ringde precis och hon kommer över till mig vid två. Sen ska ja jobba ikväll trots att jag är sjuk. Snyft. Jag har typ fått halsfluss igen. Hade de senast när vi va uppe i orsa med skolan. Vilken jeffla otur asså. Fast då var det riktigt illa för då kunde jag knappt andas. Jag åt typ ingenting på tre dagar. Två eller tre tallrikar soppa och tre mackor kanske. Stackars min mage. Men nu ska jag nog göra mig något att käka. Jag avslutar det här inlägget med en bild (:  <3

Av Louise - 8 augusti 2008 01:23

Hejsan alla älskade. Frida och Clara har precis dragit hem så nu är jag heeelt ensam igen. Jag börjar typ bli sjuk för mina halsmandlar har svällt upp och jag har typ svårt att svälja. För tillfället försöker jag ragga röksällskap, men ja tror inte de går så bra. Men iallafall. När frida och clara kom så satte vi oss på balkongen med kaffe och frida och sitt te. Sen satt vi där ute ett tag sen ville clara ha chokladpudding så vi gjorde det. Sen satt vi och busringde till typ as många xD hahaha. Töntar som vi är. Sen drog vi in och tog massa busbilder. hahah fett skumma xD Sen va dom tvunga att tagga till bussen och lämna mig ensam :'( <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards