Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Louise - 9 augusti 2008 23:40

Hejsan alla rara, nu sitter jag och pratar med Jenny. Fast nu har jag pratat klart med henne. Så vad har hänt ikväll, nej inte mycket alls. Jag har kollat på white chick's och myst i sängen. Sen har jag träffat Clara och Frida varit uppe och kollat på mitt rum som jag precis har möblerat om. Det vart jätte mysigt! Jag langar upp två bilder i slutet av inlägget. Filmen var faktiskt rätt bra, men rätt lång tråkig. Det är inte direkt någon som jag skulle rekomendera om de är någon som vill se den. Men den funkar. Och nu kom jag på att de var länge sen jag var och fikade med någon. Så jag har typ fikat med mig själv tre dagar i rad nu. haha, fast hemma. Så det är inte så farligt. Men jag måste sticka iväg och fika snart asså. Men nu ska ja försöka hitta någon att smsa med och sen ska ja lägga mig i sängen och glo tv. Pusshej <3

 
från gammalt ,


till nytt =) Så vad tycks ?



Av Louise - 9 augusti 2008 19:22

Hejsan alla älskade. Just nu sitter jag och får panik på min mobil som inte vill föra över filer till datorn. Den e ju dumdum! Fast ja kaske måste starta om både datorn och telefonen. Men de har jag inte tid med nu. För nu ska ja försöka få tag på Clara och sen ska ja försöka få tag på Jenny. Sen ska ja nog träffa Clara och få mitt busskort och sen ska jag ladda mobilen för typ första gången på tre dagar :| , sen ska ja försöka få Rebecca att träffa mig :D. Jag saknar dig raring! Fast jag träffa henne för två dagars sen. Men endå (a). Men nu ska jag göra mitt. PUSSHEJ <33

Av Louise - 9 augusti 2008 02:42

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards