Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Louise - 20 augusti 2008 23:19

Hejsan mina sötisar! Jag har typ precis satt mig ner och börjar lunga ner mig från all stress jag kände när jag kom hem, fast jag har två saker kvar att göra. Äta, och blogga klart. Mhahahaha. Men ialllfall, idag har jag varit i stan med Frida och Clara. Moahah de va lite tjaffsigt med strulisen Clara i morse för vi visste inte vart den satans grejen tog vägen inatt. Och inte var det lättare att få tag på henne när mobilen var avstängd heller. haha men vi har kommit över det där nu. Men jag köpte masa fina grejer. Synd bara att jag inte hade så mycket pengar :/ ! 1000 kr klarar man sig faktiskt inte så långt på nuförtiden pappa! SPECIELLT INTE JAG! Och jag såg ett par as fina skor för 500 som jag bara MÅSTE ha! Tigga pengar nästa. Hahaha. Men vi hade as kul för övrigt också faktiskt. Vi käka donken en gång och fika två gånger. haha vilka jeffla tjockisar vi är asså! Sen efter så drog jag hem till Rebecca och fika och skröt om mina nya jätte söta saker! Och sen när vi satt på balkongen och snacka, vi typ grät för vi prata om vad allt skolan hade gett oss, så kom ett stjärnfall. Och de måste ju bara betyda något! Det var typ magiskt! Men jag ska försöka få i mig nått att äta och sen snacka lite med Jenny i telefonen och sen prata i telefonen igen med Tony hoppas jag (aa) Bilder på mina sötsaker kommer här nere :


mössamössamössa,MINBLÅBÄRS/SMUFTMÖSSA!<3<3<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards