Direktlänk till inlägg 28 augusti 2008

gårdagens nattfilosofi

Av Louise - 28 augusti 2008 14:43

Varför ändras allt på en sekund? En enda tanke kan förstöra allting! En enda tanke kan förstöra allt man någonsin hoppas ska hända. Att en enda vana bryts, och allt är anorlunda. Ingenting är som det var, och det kommer inte bli som det är heller. Allting ändras hela tiden. Var lycklig när du väl är det, lev livet och ta en dag isänder för att helt plötsligt är allt det där borta. Jag tycker inte om tanken som förstörde allting nu. Tanken är snarare två tankar. Som jag är väldigt känslig för. För utan dom är jag ensam, och förvinner dom två är jag ensam livet ut. Så känns det iallafall, för jag orkar inte bygga upp allt igen. Jag hade byggt upp en mur för er två, jag lät er riva den muren och få komma in i mitt hjärta. Det är snarare så att jag saknar ena tanken. Och är osäker på den andra. Som ni förstår är det inte tankar jag snackar om längre, det är individer. Två individer som trots all skit kan såra mig när som helst. Även hur underbara dom är så kan dom verkligen såra mig så jävla hårt! Dom kan krossa mig totalt, vilket den ena redan har gjort flera gånger. Och jag saknar det, men jag vill inte ha tillbaka det. För vi hade mycket bra tillsammans du och jag. Men den andra, det känns som om vi två kan bygga upp en framtid. Och det gör det ännu känsligare, för min framtid är ju mitt allt. För visst är det så att framtiden är något som man aldrig blir av med?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 1 december 2008 21:05

Hejsan sötisar. Sitter i sängen och är helt slut eftersom dagen har varit så fantastiskt händelserik! På morgonen så fikade jag med far och storebror och sen tog jag tåget till skolan. Sen kom storesyster och va med mig hela dagen i skolan. Jättemysi...

Av Louise - 30 november 2008 22:37

Hejsan älsklingar. Jag sitter och funderar på varför vissa killar är så jävla efter mig hela tiden, visst dom är väl intresserade och så, men fan kan dom inte visa de på ett lagom sätt istället för att hålla på att tracka och vara värsta stalkers (?)...

Av Louise - 30 november 2008 14:39

Hejsan mina söta nissar! Jag sitter som vanligt i sängen, (höhö) ska försöka börja städa någon gång. Eftersom det är advent så måste se ju se lite läckert ut! Höhö* Jag har dock inte hittat någon rolig som vill jul mysa med mig ännu. Höhö, men jag sk...

Av Louise - 30 november 2008 01:04

seså mina sötisar. Nu sitter jag i sängen och äter lassange, MYMS! Jessica var som sagt segast i hela världen. Jag tog fem i halv tolv tåget till RN och mötte henne där. Nu ska jag mumsa i mig min lassange och hemta mera cola och däcka till vänner :]...

Av Louise - 29 november 2008 21:50

Hejsan sötisar. Det är nu lördagskväll och jag ligger i sängen med chipsskålen bredvid mig och ska försöka tvinga Jessica att rappa på ett kol så vi kan träffas någon gång...Hon är fanimig den segaste människan i världen! Höhö* Och så ska jag nog upp...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards