Alla inlägg under augusti 2008

Av Louise - 8 augusti 2008 13:03

hejsan alla rara. Jag har precis kommit upp ur sängen och jenny ringde precis och hon kommer över till mig vid två. Sen ska ja jobba ikväll trots att jag är sjuk. Snyft. Jag har typ fått halsfluss igen. Hade de senast när vi va uppe i orsa med skolan. Vilken jeffla otur asså. Fast då var det riktigt illa för då kunde jag knappt andas. Jag åt typ ingenting på tre dagar. Två eller tre tallrikar soppa och tre mackor kanske. Stackars min mage. Men nu ska jag nog göra mig något att käka. Jag avslutar det här inlägget med en bild (:  <3

Av Louise - 8 augusti 2008 01:23

Hejsan alla älskade. Frida och Clara har precis dragit hem så nu är jag heeelt ensam igen. Jag börjar typ bli sjuk för mina halsmandlar har svällt upp och jag har typ svårt att svälja. För tillfället försöker jag ragga röksällskap, men ja tror inte de går så bra. Men iallafall. När frida och clara kom så satte vi oss på balkongen med kaffe och frida och sitt te. Sen satt vi där ute ett tag sen ville clara ha chokladpudding så vi gjorde det. Sen satt vi och busringde till typ as många xD hahaha. Töntar som vi är. Sen drog vi in och tog massa busbilder. hahah fett skumma xD Sen va dom tvunga att tagga till bussen och lämna mig ensam :'( <3

Av Louise - 7 augusti 2008 16:29

Hejsanhoppsan alla glada. Jag har precis vaknat och sitter i mys kläder och ångrar att jag rökte min sista cigg igår. För min bror är inte hemma och jag har inte pengar och henke har inte heller cigg och Jenny svarar inte och Rebecca har redan åkt ( :'( ), min syster är nog hos sin pojkvän och inga mer tänkbara kvar. Men nu ska jag messa henke och försöka få tag på en cigg. Orka blogga om att det är panik pga min morgon cigg egentligen, men skitsamma. höres sen sötisar <3

Av Louise - 7 augusti 2008 02:00

Jag kommer fan aldrig glömma tiden i söra med dig och alla bus vi gjorde. Det va du som fick mig upp på benen och orkade fortsätta kämpa. Jag älskar den för den du var, är och kommer att bli. Du kommer alltid att vara i mitt hjärta och ska ja förklara min kärlek till dig så är det som om att du sådde ett frö i mitt hjärta första dagen och den växer och växer för varje dag som går. Och blomman är av den finaste sort ingen har hittat på jorden. Det kommer alltid att förbli bara din blomma hjärtat. JAG ÄLSKAR DIG <3

Av Louise - 7 augusti 2008 00:16


Girls in RED wanna do it in the bed.

Girls in BLUE wanna do it with two.
Girls in WHITE wanna do it all night.
Girls in SWEDEN wanna do it hela tiden




Av Louise - 7 augusti 2008 00:05

Hejsan mina små kycklingar. Har varit dålig på att upptatera bloggen men jag har haft fullt upp, med städningen som sagt och vännerna. Förutom att städa så har jag inte gjort mycket. Jag följde med Clara och sola sen drog vi till statiol och köpte min middag samt tamponger till Clara. Sen gick vi till Rebecca och myste lite på hennes balkong med henne och Bea, sen kom Jesper och sist men absolut inte minst Bea's pojkvän. Haha vilken jeffla snubbe. Nog om det. Sen drog jag och Clara och tog bussen ett varv och sen vid Margretelunds centrum så hoppa de på 4-5 killar som bettede sig som södermamlare, och de värsta är inte det, dom bor i åkersberga! Asså vilka jeffla snubbar som bor i åkersberga beter sig så (?!) och dom stank marcusparfym också. Typ hela bussen blev förgiftad?... Men iallafall. Sen gick vi en promenad och sen drog jag hemmåt och Clara dessamma. Det var länge sen jag var länge och ensam med henne, jag saknar verkligen tiderna med dig! Jag är verklgen glad att jag får ha dig i mitt liv Clara!  <3

Av Louise - 6 augusti 2008 18:57

Hääärliga känsla, fasen så alla hade rätt också. Jag är verkligen lycklig utan honom! Varför lyssnade jag inte på er tidigare för ?! Nog om honom, orkar inte han! (: Men iallfall, jag ska möblera om rummer ikväll! Lägger ut bilder på innan och efter sen när jag är klar! Men nu ska ja nog damsuga köket, det behövs verkligen! PUSSÄLSK<3

Av Louise - 6 augusti 2008 18:06

Hejsan hopsan snyggingar! Maha jag har tvättat och städat hela långa dan! Från klockan 12 till 18, ojoj. Det är jobbigt. Fast jag tog det iof lungt en timme, men säg inget till pappa (a). Men iallafall, jag kanske ska iväg på en promenad med Clara sen, eller snart. Sen kanske jag ska träffa Jenny om hon hinner komma hit. Men nu ska ja gå och fortsätta hänga tvätt.
ps. Rebecca, jag är visst cool! ds.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards