Alla inlägg under augusti 2008

Av Louise - 6 augusti 2008 13:25

Hejsan alla cuteface's! Nu ska jag egentligen städa men jag tror att jag och farmor har tagit en paus med det. För hon har typ snackat i telefonen i en halvtimma eller nått. Och sen har jag konstaterat för mig själv att jag är sämst på att städa. Iallafall min stategi, haha lägga sig i sängen och låta farmor göra hela jobbet? schyst! Jag börjar fan bli hungrerig, typ fett gott med donken, eller pizza! MUMS!!

Av Louise - 6 augusti 2008 01:37

Hejsan alla äääälskade ! Nu har jag kommit hem äntligen. Jag har varit först med Rebecca och sen med Frida och Clara en stund. Så sen när ja skulle ta bussen hem så får jag jätte brottom och missar den! Så jag får ta bussen som går efter som går runt hela skiten och gå jätte mycket längre -.- Varför händer sånt där just mig ?

Av Louise - 5 augusti 2008 22:39

Haha, då har mina jeans gått sönder, i rumpan! hahaha. Jag märkte det när jag kollade mig i spegeln. hahaha jag lägger upp bilden som rebecca tog. Det är ett sjuhelsike ovanligt hål. har aldrig sätt nån med likadant hål. Men jag är iofs lite udda så jag får udda grejer, typ ^^  aja, nu ska ja och rebecca ut och träffa jesper.

 PUSSHEJ <3


mahahaha <3



Av Louise - 5 augusti 2008 22:21

nu skriver jag lite här lousies blogg, bara så alla vet :]


min älskade lillasyster, tack för att du finns, ord kan inte beskriva det du betyder för mig, och jag kommer aldrig lämna dig, aldrig svika dig och jag kommer verkligen ALLTID finnas vid din sida , för jag älskar dig mest på hela tjoden och du är mitt liv , min lillasyster liksom , vad vore mitt liv utan dig ? du är underbar , jag ser upp till dig och jag är så otroligt jävla stolt över att ha dig i mitt liv, vad vore liver utan niss och nerman liksom , det går inte ! för världens skulle aldrig fungera utan oss, du och jag tillsammans, alla sjuka grejer vi gjort liksom , vem i hela jävla världen åker till spånga kl 3-4 på morgonen och träffar matte lärare på bussen i s:t plan ? bara du och jag älskling, du är bäst bäst bäst + 100 bäst till ! i will allways love you with all my heart, forever and ever ! du förstår mig på alla sätt, jag kan prata med dig om allt och jag vet att du alltid finns där och förstår , och du kommer alltid med smarta råd, så fort jag gör bort mig så skrattar du bara med mig om det, jag kommer alltid älska dig och jag kommer aldrig sluta älska dig ! NISS <3 NERMAN , YOU ARE THE BEST IN MY FUCKING LIFE ! JAG ÄLSKAR DIG MEST ! <3

Av Louise - 5 augusti 2008 16:06

Hejsan alla älskade, jag har precis vaknat typ och har precis gjort klart kaffe och kokar makaroner. Och sen väntar jag på att Rebecca ska komma också. Vi ska dricka kaffe och prata på min balkong, moaha. Men nu måste jag fixa min mat. Pusshejs <33

Av Louise - 5 augusti 2008 02:02

Hejsan alla älsakde. Nu sitter jag och myser i mina myskläder och nördar mig på msn. Det va grymt mys ute på balkongen, smattret mot rutorna och då sitter ju lite te aldrig fel heller. Definitivt inte efter en sådär här dunderkväll. Och är väldans trött efter helgen också. Men så vad ska hända imorgon? Själv ska jag nog bara ta det lungt, tvätta lite ( jättemycket ) och träffa rebecca en stund också. Om jag har tur så kanske Clara kommer upp på en cigg och en kaffe. maha, men nu ska ja inte plåga er någe mer.

PUSSHEJ< 3

Av Louise - 5 augusti 2008 00:30

Hejsan alla rara! Haha bara så ni vet så är uppdrag mörda Rebecca nedlagt pga tidsbrist. (mohaha) Men iallafall, jag drog och mötte frida och clara sen iallafall, i regnet. Till sist tröttnade nån ( definitift inte jag (a) ) på att vara småblöt så den hoppade i vattenpölar, rullade sig på marken för att bli ännu blötare, och sen tänkte inte den himla klyftiga personen på att hon skulle ta bussen hem. Haha, sjukt rolig kväll. Plus att det finns video bevis på att den hoppa i en lerpöl. Men det är ju normalt, right (a) ? Men iallfall, sen när jag kom hem så hoppade jag dirr in i dushen. Och gud så jag njöt, av det varma vattnet. Jag har nog inte njutit av att dusha så mycket på typ, 1 månad eller nått. Njöt fan av varenda jeffla droppe som ran ner på kroppen. Men nu ska jag nog klä på mig lite mys kläder och göra lite te och mysa lite på balkongen för mig själv en stund.
Pusshej<33

Av Louise - 4 augusti 2008 21:33

Tjenare alla snyggingar. Jag sitter fortfarande hos Rebecca med Jesper och hon. Dom kollar på fotboll med hennes pappa medans jag sitter bredvid och datanördar mig. Rebecca har precis klämt i sig 7 st aladinchoklad bitar. Haha sötnos. Ska nog förbi Frida en sväng och träffa henne och Clara snart, eller sen. Men först ska ja dricka kaffe med folket här. Men nu ska jag dricka kaffe. PUSSOCHMYS <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards