Alla inlägg under augusti 2008

Av Louise - 4 augusti 2008 21:16

operation mörda Rebecca, jag vet absolut inte hur de ska gå till. Men ja ska nog lyckas. MOSAHHAAHAHAH <33

Av Louise - 4 augusti 2008 20:31

Hejsan alla glada, ehm typ grodor? ...

Hos mig regnar det, fast jag är hos rebecca och här regnar det också, lite (?). Men ööh, palla mig, bloggar för ingenitng xD  

CYA <3333

Av Louise - 3 augusti 2008 21:21

Varför är det så jävla svårt att komma över den stora kärleken? Ska jag fortsätta kämpa för att det ska bli jag och han? Eller är det bara onödigt?...

Av Louise - 3 augusti 2008 20:36

Hejsan alla älskade. Det är filmmysarkväll idag och jag ska nog ner och köpa sipps(chips) och cola snart, i Rebeccas randiga tröja. Som jag funderar på att okupera från henne. Eller något (aa) Nejdå, självklart får hon den tillbaka när hon ber om den. Jag ska ner och sola sen också. Innan tio vet jag ialf. Ner till ica hinner jag endå inte innan nio så varför skynda sig? Kan dra till statiol. Jag ber om ursäkt för om jag kan blogga deprimerat ibland. Men det blir så när man saknar någon så mycket som jag saknar honom. Men det kommer gå över. Hoppas jag ^^

Av Louise - 3 augusti 2008 16:45


Hejsan alla rara. Eran älskade bloggade har precis kommit in i lägenheten igen. Har varit och träffat Rebecca. Sen hämtade jag min plånbok hemma hos henne. Så vad händer idag? Själv ska jag hitta någon som vill dra och sola med mig ikväll. Undrar vem de kan bli ^. Menmen, måste kila och dusha.


PYSSOCHMUS <3

Av Louise - 2 augusti 2008 22:33

Hejsan alla glada. Nu sitter jag här med rebeca och jepser i rebecas rum. Stackars lilla Rebeca vart lite för full, skulle jag nog kunna påstå. Men hon betyder massvis endå. Så ikväll har det hänt mycket. Men fan inte lika mycket som igår. Haha asså shit, helt sjukt fan.  Har inte haft så kul på länge asså! Men nu ska jag nog gå och ta lite sipps och cola och tjocka mig nykter som jag är gämfört med alla.  Jag och min jeffla nykterist grej asså. Måste stoppas! Snart! Mohahahahahahahah <33

Av Louise - 2 augusti 2008 21:44

okej, då sitter man här. När man borde sitta ute i vardagsrummet med alla andra och ha så jävla kul! Men självklart inte, för det går inte när det är så mycket som skaver. Eller mycket och mycket. Han skaver (...) Jag orkar inte sakna honom, jag orkar inte sluta älska honom samtidigt som jag inte orkar älska honom. Jag känner mig så jävla misslyckad när sånt här händer. För jag vet hur jag kan vara. Jag kan vara superglad och smitta av mig på alla och allt är helt perfekt! Men varför kan jag inte vara så just nu!? Det går nog inte när man saknar någon så mycket som jag saknar honom. Jag vet inte vart jag ska ta mig till när det här händer. Och jag är så jävla trött på att sakna honom, jag är så jävla trött på att han sviker mig hela tiden. Trots allt som hänt så håller jag hoppet kvar, hoppet om att allt kommer bli som det var. Jag kommer aldrig glömma när han kysste mig första gången, Jag blev knäsvag precis som när jag såg honom första gången. Är inte det äkta kärlek kallas ?...

Av Louise - 2 augusti 2008 14:48

Hejsan mina kära. gårkvällen fördrev jag hos Rebecca med Ella, Lisa, Jesper, Pierre, Erik och självklart Rebecca. Det va as najs förstår ni! haha jag gjorde en frontalkrock med Lisa när vi skulle sova. Haha ojojoj har typ fortfarande ont i pannan. haha. Men nu ska vi handla lite mat. Bloggar och berättar med sen :)


PYSSOCHMUS<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards